2011 m. balandžio 4 d., pirmadienis

pamoka nr I

daug žadantys prancūzų kursai prasidėjo. kadangi grupėje yra kokie penki noveau, tai vaikščiojom po auditoriją ir ant lapelio klausinėdami rašėmės kolegos vardą pavardę, užsiėmimą, kada atvykęs į Briuselį. Ir kokia marga publika. Ponia iš Rusijos, akivaizdžiai stropuolė. Bandeliška moteris iš Santa Liusi, kažkur Karibuose. Kinė, rimta tokia. Korektiška moteris iš Dominikos (truputį girdisi ispaniškas thethethe), mergina iš Gruzijos (kažkodėl pagalvojau apie Gruzijos-Rusijos karą), linksmuolis iš Siera Leonės, poniai Bulgarijos, šviesuolis iš Austrijos, du smailūs lenkai, jų kolegė lenkė ir toks Nikolas (sako jis man - aš iš ship. Kokio dar laivo? - klausiu. Ne, aš iš Kipro. prancūziškai panašiai tariasi, shypr).
Nežinau ar čia aš išsidaviau, bet mokytoja, kūdutė tokia, didelė kalbanti prancūziška burna, suprato, kad visai nepakenks pasimokyti alfabetą. ir leidome ratu raides po vieną, man kliuvo dė ir qu. Vargšei iš Dominikos teko kažkas su garsu žė, kurį ištarė iš penkto karto.
daug dėmesio buvo skirta nuotolinio modulio pristatymui - dalis kurso bus išeinama internetinėje platformoje. nebūtų mokytoja prancūzė  - ėmė iš karto įdarbino kolegas anciene pravesti tas pačias instrukcijas kolegoms noveau. Teko man shipr Nikolas, sunkiai jam sekėsi, bet aš supratau. na, bent man taip atrodo. galiausiai grupėlėmis testavome savo future simple laiką. ištraukia Saint Lusy veiksmažodį, Siera Leonė išsitraukia įvardį ir panaudoja būsimąjį laiką. Kaip unikaliai jie taria prancūziškai tuos žodžius. kažkuo priminė pink panther pastangas ištartu hamburger. o aš tik gudriai šypsojausi ir pritariau viskam kas vyko. ir žinoma, nebtų mokytoja mokytoja ir dar prancūzė - bon heure - paskelbė ji, rodyklėms stuktelėjus aštuonias. Iš tiesų, laikas pralėkė mygom. Manau, kad kursai tikrai daug žadantys.

3 komentarai:

  1. Gerai Tu čia pasakoji apie savo kursus :) Mūsų mokytoja irgi įdarbina senbuvius arba tuos, kurie nepraleido paskutinės pamokos, papasakoti ir paaiskinti-eksplikė naujienas naujokams arba mažiau stropiai lankantiems pamokas ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. :D kai puikiai įsivaizduoji visą šitą šou tai tikrai kursai, galiu pasakyti, nėra labai nuobodus reikalas, nuobodus pasidaro prieš testą kokį :D Dar taip nepasitaikė, kad būtų labai sunku ištart kokį garsą, lietuviams gana neblogai sekasi ;) o vat ispanams, indams peilis būna kokia nors "Ž"... vietoj "žėėėė", jiems gaunasi tik "pššš", t.y. "zėėėė"... ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O taip, pas mane dabar atsirado vienas ispanas iš Kordobos. Tai kai ką nors pasako - tai tik mokytoja supranta, ar teisingai, ar ne. Skant fefefefe

    http://www.youtube.com/watch?v=INOL2zVv7mw

    ir dar man juokinga, kad italės mano kursiokės, visuomet sako "žiozvy" (je suis), net ir tada kai "jionėzvypa" :))) ir dar atsirado amerikietė (atrodo), kuri labai išraiškingai gurkia prancūziškus garsus.

    AtsakytiPanaikinti