2011 m. balandžio 22 d., penktadienis

IKEA. eina švilpt su savo tvarka

IKEA. Jeigu nuo to žodžio neprileidžiate į kelnes iš troškimo, tas yra gerai. IKEA yra labai patogu, tai užuovėja tinginiams. IKEA - tai sienų nepripažįstantis kapitalas. Bet tik nueik iki valgyklos jų parduotuvėje. Iš įsmeigtų vėliavėlių iš karto supranti kieno maistą valgai. Tas spanguolių padažas ant rudo kukuliuko tau sako - aš esu Švedija. Aš dirbu Švedijai. Tu valgai Švedijos. Paskaityk etiketes, anas dizaineris - švedas, šita kušetė - vadinasi Karlstad arba Kirvik.

IKEA - taigi užsisakėm sofą švedišku pavadinimu, kuri visgi, turėjo atvykti iš Vokietijos. Sako konsultantė - jeigu pro laiptus nepratelpate, teks jums užsisakyti išorinį liftą, pro langą įkelti. Lifto mašinai prisišvartuoti reikia uždaryti 30 metrų šaligatvio, tai darai per seniūniją, 50  su viršum eurų, lifto  nuoma- 60 eurų. Eik jūs š..., galvoju. Nieko nedariau.
Po mėnesio, atėjus pristatymo dienai, šeštadienio ryte, išsinešiau dėžikę su užrašu: "prašau, nestatykite automobilio iki 13.00, ačiū." Pastačiau ant ištuštėjusio šaligatvio ir lūkuriavau. Kompanijos Briuselyje duoda maždaug 3-5 valandų prekės pristatymo intervalą. Teko praginti vieną juodaodę moterį, norėjusią parkuotis šalia mano dėžės. Senučiukė, jau mano pavaryta į kitą šaligatvio pusę, išlipo iš auto ir paklausė, ar turiu leidimą? Na, į debatus nesileidau, oriai atsiprašiau, kad nežinojau, ir ji mane paliko ramybėje. (vakar mačiau kaip šaligatvį užbarikadavo kaimynas - dėžėmis ir lentgaliais, net ir norėdamas nepatrauksi,ir jis nelukūriavo).
Praėjus 2 valandoms atriedėjo fūriukas, ir iššoko vienas toks tamsesnis džigitas, o paskui ir toks stambus džigitas. Šis pasirodė baltarusis Saša (Aleksandr), dirbantis Belgijoje septintus metus, tai perėjau į rusų kalbą.  Jeigu teisingai supratau, man pasisekė, kad pasitaikė Saša. Buvom ant ribos, kada darbininkai turi teisę atsisakyti nešti baldą. Laiptinė gana siaura, aukštas irgi ribinis, pro duris vos pratilpo. Kita vertus, darbinininkai visų tautų tokie patys (todėl ir gali vienytis).
Saša su kolega nusimazgojo pas mus rankas, ir išvažiavo. Jaučiausi irgi panašiai, nusiploviau rankas, susimontavom sofą. Jokių sentimentų IKEA'ai.

Ir, žinoma, jau išsiunčiau formą dėl PVM susigrąžinimo.

2 komentarai:

  1. "Tas spanguolių padažas ant rudo kukuliuko tau sako - aš esu Švedija". Taip ir matau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pasisekė, kad policija pro šalį nevažiavo dėl tokio savavališko "draudimo" pastatymo :))
    nors, įdėja labai gera.
    Bet kaip žiūriu, viskas nuo gemenčių priklauso, pas mus (na mes ne BXL bet zaventeme), kai kraustėmės, reikėjo to leidimo, tai per kraustymo agentūrą jie pasakė 100 eur (durniai), pasiskambinom į policiją paklaust- 5 eur.... patys parsivežėm, pastatėm, nuvežėm.. be problemų
    nes jei kokia mašina būtų atvažiavus, tai drąsiai galėjom policijai skambint, kitu atveju nebūtų padėję..

    AtsakytiPanaikinti