2018 m. lapkričio 19 d., pirmadienis

Čerpės mane prislėgė omg

kilnojau šį pavadinimą
prisiminimuose ilgai
lyg bijodamas pamiršti
kažką svarbaus, užkoduotą
tebuvo tai dvelksmas
minties
kai vieną pavasario
dieną, gal gegužės
tarkim 15-os pavakarę
ėjau namo ir prisėdau
"Bukowski" staliuko gatvėj
susivilgyti baltu alumi
atsisėdau, atsidusau
pažvelgiau į stogą čerpėtą
visų šventųjų adreso namų,
ir pagalvojau
čerpės mane prislėgė omg

čerpės kaip tūkstančiai
senamiesčio kohortų
savo skydeliais apdangstė
mano proto regos lauką,
mano šnerves ir liaukas,
čerpės suklijuotos
į molinį akvariumą
tinko atplaišos kaip
augalėliai ant dugno,
mediniai langai, vyriai, durys,
kaip mikrobai
ir smulkios žuvytės malasi,
bordiūrai ir akmenys, kraigai,
frontonai, stoglangiai ir
tūriniai, veliasi mano tinklainėje
aš plavinėju šiame
akvariumo kokteilyje
kaip belangėje
savo maršrutuose pridusęs.

dabar vis labiau sakau
eime apžiūrėti statybų
ten, šen, kranai stato mūrus,
eime pažiūrėti
pažangos

tyliai amsiu kaip
kiemsargis šuo
iš čerpių indelio
lakdamas alų

18-08-05

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą